woensdag 10 januari 2018

Het is bijna zover...

Het is bijna zover, nog drie weken en dan gaan we!
We hebben afgelopen tijd nog een aantal bijeenkomsten op school gehad met o.a. een voorlichting van de GGD wat me moeten meenemen, en waar op te letten, enz. en we hebben onze inentingen gehad, allemaal tegelijk op school.



Ook hebben we al een aantal keer met zijn allen gegeten en een Afrika film gekeken, en we hebben samen een Afrika markt op school georganiseerd waar we van alles verkochten zodat iedereen optijd zijn reis geld bij elkaar zou krijgen.
Ondertussen heb ik een brief geschreven met mijn maatje een Afrikaanse student die ik daar ga ontmoeten en die een paar dagen met ons mee reist, ieder van ons wordt gekoppeld aan een Afrikaanse student. Ik kijk er heel erg naar uit om hem te ontmoeten.

Nu nog even hard leren, vrijdag begint de toetsweek en daarna inpakken en gaan................





Geen opmerkingen:

Een reactie posten