vrijdag 1 september 2017

Zou u mij willen steunen?

Naast de verkoop van biodegradable potjes werk ik in de horeca als afwasser en als productie medewerker in een fabriek, en ik heb een donatiewebsite opgezet 
Daarnaast hebben we deze blog gemaakt waar mensen me kunnen volgen van sponsortraject tot aan
Maar dan nog is het bedrag van € 2200,- een flink bedrag om bij elkaar te krijgen voor het einde van het jaar.

Op dit moment heb ik al 1200,- euro bij elkaar, nog 1000,- euro te gaan.

Mijn vraag is nu: Zou je mij willen steunen? 
door mij natuurlijk te volgen via deze blog.

Maar wellicht zou u mij ook financieel willen steunen, ieder bedrag is welkom want veel kleine beetjes maken bij elkaar heel veel.

Daarom heb ik een donatie site gemaakt, zodat als je doneert meteen een berichtje aan mij kan achter laten, er staat een teller bij zodat je kan zien wat de stand is.
En het is via een officiële instantie, zie onderstaande link.
Het enige is dat die instantie 6% plus 0,85 per donatie inhoud.

Een ander optie is dat u rechtstreeks op een door mij geopende spaarrekening bij de ABN AMRO stort in dit geval wordt er niets ingehouden en het geld wordt in zijn geheel besteed aan het project .
T.a.v. P.S. Karel, rekeningnummer NL65 ABNA 0247 9190 71

ALVAST HEEL ERG BEDANKT 

Met vriendelijke groet,
Pim Karel


1 opmerking:

  1. Hoi Pim, wat ga je al goed zeg! ik ga even je actie twitteren en wie weet komt er nog wat op af. Heel veel succes! Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen